Sport

Postanowienie noworoczne – Trening obwodowy

Nowy rok za pasem. Zanim pożegnamy hucznie stary rok w sylwestra, warto zastanowić się nad noworocznymi postanowieniami. Wiadomo, nowy rok – nowy ja. Nie oszukujmy się, ale rzeczywiście duża rzesza ludzi właśnie nowy rok obiera jako początek czegoś nowego. Postanowienia noworoczne dają nadzieje, że uda nam się w nich wytrwać. Deklaracje są różnorodne, jednak dominujące, to takie związane np. ze schudnięciem, osiągnięciem wymarzonej sylwetki. Jeśli tego dotyczy nasze postanowienie, radzę, aby dobrze sobie wszystko zaplanować. Droga do redukcji naszej masy ciała nie jest drogą łatwą. Nie wystarczy sobie coś wymarzyć, trzeba ciężko pracować. Pamiętajmy, że dobry plan jest połową sukcesu. Statystyki są bezlitosne i mówią o tym, że większa część wszystkich postanowień noworocznych niestety nie dochodzi do skutku. Dlatego, kiedy wszystko dobrze zaplanujemy, mamy szanse na to, że nam się uda. Najważniejsze przy odchudzaniu są dieta i trening. Czasami zapominamy o tym drugim elemencie, czyli aktywności fizycznej. Niestety, w momencie, kiedy chcemy osiągnąć lepszą sylwetkę, aktywność fizyczna jest nieodzownym tego elementem. Dla leniwej części społeczeństwa jest to duży cios. Jednak przecież nie jest powiedziane, że typowy kanapowiec ma od razu ruszać na siłownię i wykonywać mordercze treningi, co najmniej 5 razy w tygodniu. Oczywiste, że dla takiej osoby może to być męka i coś niemożliwego. W momencie, kiedy zaczynamy się odchudzać, poszukajmy takiego sportu i aktywności, z której będziemy mogli czerpać przyjemność. Ja swoją przygodę ze sportem rozpocząłem od treningu obwodowego. Zachęciło mnie do niego to, że trening obwodowy zapewnia szybkie efekty. Nastawiony jest na redukcję tkanki tłuszczowej poprzez szybkie spalanie kalorii, a ponadto zwiększa wytrzymałość, rozwija wszystkie grupy mięśniowe. Czyli wszystko, co osoba początkująca oczekuje. Trening obwodowy daje nam wszechstronne efekty i jego dużą zaletą jest oszczędność czasu, gdyż taki trening trwać może nawet tylko 30-40 minut.
Plan na schudnięcie to podstawa, by osiągnąć sukces. Jeśli do aktywności fizycznej dodamy zdrową i zbilansowaną dietę, postanowienie noworoczne może rzeczywiście się ziścić. Dodatkowo na wiosnę będziemy mogli pochwalić się efektami swojej pracy.

Related posts

Leave a Comment